Door mindere beschikbaarheid van bloemen kunnen boeketten afwijken van de foto. Meer info hier >>

Meer informatie ivm corona

Beste klanten,

de huidige situatie is voor ons allemaal een grote uitdaging. In de huidige tijd is zorg en samenhang bijzonder belangrijk.

Zowel in onze bloemisterij en logistiek als bij onze verzendpartners zijn speciale maatregelen genomen ter bescherming tegen het corona virus. Helaas zijn veel bloemisten gesloten of hebben ze problemen met de bezorging van bloemen. Momenteel leveren wij alleen via onze nationale bloemenbinderij. De bloemen worden goed verpakt en verzonden op water. De bloemen kunnen in deze verpakking zonder problemen 3 a 4 dagen worden vervoerd. We mikken echter op 1 a 2 dagen levertijd. De bloemenleveringen worden momenteel zonder contact tussen de bezorger en de ontvanger geleverd . De bezorger zet de zending voor de deur, een handtekening is op dit moment niet nodig. We vragen begrip voor de huidige situatie.

Onze partner DHL schakelt bPost in voor verspreiding in Belgie. Het kan zijn dat u daarom zowel van DHL als van bPost een mail krijgt. Door vertragingen stuurt bPost soms een standaard mail als ze het pakket nog niet ontvangen hebben, maar deze staat dan in hun magazijn in de wacht en ze zijn dan enkel nog niet gescand. Dit kan een extra dag duren momenteel. Momenteel heeft bPost een levertijd van 2 a 3 dagen. Soms 1 dag, maar gemiddeld langer. Onze excuses hiervoor.

Ook onze leveranciers worden getroffen door beperkingen en maatregelen. Het kan zijn dat ons assortiment door leveringsproblemen bij onze leveranciers wordt beperkt en niet alle artikelen zijn leverbaar. Bij het schikken van de boeketten kunnen er in individuele gevallen afwijkingen zijn. Onze excuses daarvoor. Mocht een artikel niet beschikbaar zijn, dan vervangen wij deze voor een alternatief.

Onze klantenservice beantwoordt graag al uw vragen.

Bedankt voor je begrip en blijf gezond!

Uw Regiobloemist-Team.